Pe data de 27 februarie a avut loc şedinţa Consiliului raional Dubăsari. La şedinţă au fost prezenţi 21 de consilieri din 27. La ordinea de zi au fost examinate 22 de chestiuni, și anume:1. Cu privire la numirea în funcție; Raportor: Gr. Policinschi, președintele raionului 2. Cu privire la executarea bugetului raional pentru anul 2013; Raportor: Gr. Policinschi, președintele raionului 3. Cu privire la acordarea sporului la salariu; Raportor: Gr. Policinschi, președintele raionului 4. Cu privire la unele modificări în decizia Consiliului raional nr. 05-08 din 26.12.13 „Cu privire la aprobarea listei bunurilor imobile şi suprafețele terenurilor aferente acestora care se află în proprietatea Consiliului raional; Raportor: Gr. Policinschi, președintele raionului 5. Cu privire la rezultatele activității Direcției asistență socială în anul 2013 și sarcinile de activitate pentru anul 2014; Raportor: V. Vancea, șef Direcție asistență socială 6. Cu privire la rezultatele activității școlii sportive în vederea dezvoltării educației fizice și sportului în teritoriul raionului și promovării acestuia între tineri; Raportor: L. Brăducean, șef DÎTS Coraportor: V. Nagalisov, directorul școlii sportive. 7. Cu privire la organizarea concursului raional pentru cea mai bună pregătire a instituțiilor de învățămînt către noul an de studii 2014-2015; Raportor: L. Brăducean, șef DÎTS. 8. Cu privire la rezultatele activității IFS Dubăsari în anul 2013 în vederea acumulării de venituri în bugetul raional și sarcinile da activitate ce se impun în anul 2014; Raportor: C. Costandoi, șef-adjunct IFS Dubăsari. 9. Cu privire la informaţia despre activităţile întreprinse în vederea renovării sistemelor de irigare şi formarea asociaţiei utilizatorilor de apă din raion. Raportor: S. Guvir, șef-adjunct Direcția agricultură și cadastru. 10. Cu privire la gestionarea eficientă a fondului funciar din raion și măsurile întreprinse în vederea organizării reglementării regimului proprietății funciare; Raportor: S. Guvir, șef-adjunct Direcția agricultură și cadastru. 11. Cu privire la activitatea Direcției juridice și resurse umane în anul 2013 și sarcinile prioritare de activitate în anul 2014; Raportor. S. Grigoriev, șef Direcție juridică și resurse umane. 12. Cu privire la unele modificări în decizia Consiliului raional nr. 05-07 din 14.XII. 2012 „ Cu privire la măsurile ce vizează finanțarea instituțiilor de învățămînt primar și secundar general din raionul Dubăsari, începînd cu 1.01.2013; Raportor. S. Grigoriev, șef Direcție juridică și resurse umane 13. Cu privire la unele modificări în decizia Consiliului raional nr. 02-05 din 21.06.2013„ Cu privire la fondarea întreprinderii municipale Centrul Stomatologic Dubăsari” Raportor. S. Grigoriev, șef Direcție juridică și resurse umane 14. Cu privire la rezultatele activității Direcției dezvoltare economică, investiții și relații transfrontaliere și a Centrului de resurse și gestionare a investițiilor în anul 2013 în vederea atragerii și implementării proiectelor investiționale, aprofundării relațiilor transfrontaliere și dezvoltării economice continuu a raionului; Raportor: L. Cazac, șef Direcție dezvoltare economică, investiții și relații transfrontaliere. 15. Cu privire la rezultatele realizării Planului raional de acțiuni privind implementarea Strategiei pentru tineret pe anii 2010-2013, aprobat prin decizia Consiliului raional nr. 01-08 din 11. 02.2010; Raportor: V. Semionov, șef Direcție cultură și turism. 16. Despre măsurile întreprinse de către Direcția cultură și turism și autoritățile APL de nivelul I în vederea asigurării activității viabile a instituțiilor de cultură din teritoriul raionului; Raportor: V. Semionov, șef Direcție cultură și turism 17. Cu privire la corelarea bugetului raional cu prevederile Legii Bugetului de Stat pentru anul 2014; Raportor: G. Agatiev, șef-adjunct Direcția finanțe 18. Cu privire la rectificarea bugetului raional pentru anul 2014; Raportor: G. Agatiev, șef-adjunct Direcția finanțe. 19. Cu privire la aprobarea Planului raional de reparație și întreținere a drumurilor publice locale pentru anul 2014; Raportor: Z. Sireţanu, șef-adjunct Direcție construcții, gospodărie comunală și dezvoltarea teritoriului. 20. Cu privire la informația despre rezultatele controlului efectuat în cadrul Serviciului raional de arhivă; Raportor: V.Berzan, secretarul Consiliului raional. 21. Cu privire la încorporarea cetățenilor în serviciul militar în termen și cu termen redus în primăvara, vara, toamna anului 2014 şi iarna anului 2015; Raportor: A. Mițcul, șef Secție administrativ-militară Dubăsari. 22. Cu privire la implementarea Sistemului automatizat de supraveghere a circulaţiei rutiere „Controlul traficului” pe drumurile publice ale raionului Dubăsari; Raportor: Gr. Policinschi, președintele raionului Ședința Consiliului raional s-a desfășurat într-o atmosferă lucrativă, consilierii participînd activ în dezbateri pe marginea proiectelor propuse. În final toate proiectele de decizii au fost votate cu votul majorității acestora. Doritorii de a se familiariza cu deciziile Consiliului raional pot accesa pagina web a raionului Dubăsari în rubrica transparenţa decizională.
V.Berzan, secretarul Consiliului raional
|