Principala » 2014 » Martie » 7 » Activitatea Direcției asistență socială pe perioada lunei februarie curent
11:17
Activitatea Direcției asistență socială pe perioada lunei februarie curent
În perioada de referinţă DAS Dubăsari şi-a desfăşurat activitatea în conformitate cu Programul de activitate al Consiliului raional. 
Rezultatele obţinute în această perioadă pe domeniile principale de activitate se prezintă după cum urmează:
Serviciile administrate de DAS 
Ajutorul social
În perioada 01.02.2014 – 28.02.2014 populația raionului (familiile defavorizate) au beneficiat de ajutor social 253 beneficiari în sumă de 227141 lei și de perioada rece a anului 516 beneficiari în sumă de 137250 lei
Conpensații pentru călătorii în transport pe perioada lunei februarie 2014 pe DAS Dubăsari s-a efectuat:
- Nr demersurilor,dispoziții, acte, informații pregătie - 34
- Nr cetățenilor audiați –26
- Nr. Dosarelor perfectate a beneficiarilor de transport – 30
- Nr.actelor primite pentru prima data și prelungire la compensația pentru transport -cereri noi, și  pentru prelungire.- 23
- Nr biletelor de reabilitare și recuperare:
- Cereri prelucrate- 8
- Bilete emise – 6  ;Victoria – 3, Speranța - 3
Serviciul de ajutor material unic acordat prin deciziile Consiliului de administrare a Fondului local de susținere socială a populației au beneficiat pe următoarele destinații: 
Nr. beneficiarilor la ajutor material - 56– în sumă de 13100 lei;
Nr. beneficiarilor către războiul din Afganistan -  3 în sumă de 2100 lei
Nr. beneficiarilor către conflictul armat de pe Nistru – 48- în suma de 33600
Apărarea drepturilor copiilor:
Pe perioada 01.02.2014 – 28.02.2014 au fost luate la evidență pentru apărarea drepturilor copilului procese de judecată 12 dintre care:
- 8 procese de judecată – stabilirea domiciliului copilului; 
- 1 cu privire la limitarea capacității de exercițiu
- 1 proces de judecată cu privire la permesiunea ieșirii din țară a copilului minor fără acordul celui de al doilea părinte
- În raionul Dubăsari începînd cu data de 20.02.2014 au fost angajați 2 APP care au fost aprobați de Comisia copilului aflat în dificultate.  
- Prezentarea rapoartelor statistice nr. 103 și 103 A către MMPSF.
- Răspunsuri la 3 scrisori către MMPSF și Centrul pentru drepturile Omului.
Problemele familiilor cu copii în situații de risc, pe perioada 01.02. 2014 – 28.02.2014
- Nr. Informațiilor prezentate de către diferite organe – 6, nr. Petițiilor 2
- Nr.familor cu copii în situații de risc depistate luna curentă-familii  - 1
-copii - 1
- Nr.familiilor în situații de risc la moment – 185
- Nr. Copiilor în situații de risc la moment – 276
- Nr. Articolelor publicate – 1
- Monitorizarea activității asistenților sociali
- Dari de seama, Rapoartele asistenților sociali comunitari privind activitatea acestora
- Sedința de supervizare în grup cu colaboratorii Direcției asistență socială.
- Perfectarea registrelor privind situația familiilor cu copii în situații de risc
- Perfectarea fișei postului asistenților sociali comunitari
Serviciul de asistență socială comunitară
Asistenții sociali:
- Audiența cetățenilor pe diferite probleme – 536
- Acte de cercetare a condițiilor de trai la domiciliu – 128
- Management de caz închis - 1
- Nr.ședinților pentru ocrotirea dreptului copilului – 3
- Nr.ședințelor multidisciplinare – 3
Serviciul îngrijirea la domiciliu
- Nr. beneficiarilor luați la deservire – 8
- Nr.beneficiari scoși de la deservire – 2
- Nr. lucrătorilor sociali – 23
- Nr. beneficiarilor deserviți - 203
- Nr întrunirilor/cazurilor monitorizate de echipa multidisciplinară -1
- Nr petițiilor, scrisorilor și demersurilor precăutate -14
- Nr demersurilor și informațiilor expediate -13
- Nr articolelor publicate –1
- Nr. seminarelor organizate - 1
- Nr certificatelor eliberate -36
- Monitorizarea activității lucrătorilor sociali
- Perfectarea fișei postului a lucrătorilor sociali
- Elaborarea fișelor de evaluare a specialiștilor din direcție
- Audierea cetățenilor în localitatea Holercani în cadrul vizitei în teritoriu a echipei mobile a BCIS
Serviciul Echipa Mobilă :
Șef Serviciu
- Nr. Cetățenilor audiați –10
- Nr. Articolelor publicate – 2
- Nr. vizitelor efectuate – 5
- Admiterea în serviciu a unui beneficiar din s. Molovata Nouă
- Ședință de lucru cu coordonatorul de proiect, Dilion Marcela
- Suport în organizarea sesiunilor de instruire cu cadrele didactice de sprijin și managerii școlari din gimnaziul s. Pîrîta și liceul teoretic s. Holercani
- Deplasarea în or. Chișinău la magazinul METRO pentru procurarea produselor igienice și materialelor didactice pentru beneficiarii admiși în serviciu
Asistent social
- Nr. vizitelor efectuate în teritoriu – 11
- Nr. rapoartelor de asistență a beneficiarilor – 11
- Nr. articolelor publicate – 1
- Ședință de lucru cu coordonatorul de proiect, Dilion Marcela
- Vizită de lucru la gimnaziul s. Pohrebea
- Vizită de lucru la centrul de zi pentru copii cu CES ,, Armonia,, s. Oxentea
- Convorbiri telefonice cu reprezentanții legali ai beneficiarilor admiși în serviciu
Psiholog
- Nr. vizitelor efectuate în teritoriu – 8
- Nr. rapoartelor de asistență a beneficiarilor – 8
- Nr. PSC – 2
- Nr. PID revizuite – 24 
- Nr. articolelor publicate
- Ședință de lucru cu coordonatorul de proiect, Dilion Marcela
Asistent medical
- Nr. vizitelor efectuate la domiciliu – 6
- Nr. rapoartelor de asistență a beneficiarilor -6 
- Nr. fișelor medicale – 8
- Nr. fișelor kinetoterapeutice – 5
- Ședință de lucru cu coordonatorul de proiect, Dilion Marcela
   Serviciul Asistență Personală
- Nr. asistenților personali angajați – 50
- Nr. asistenților personali eliberați din serviciu – 2 
- Nr. asistenților personali angajați în serviciu pe  luna curentă - 2
- Nr. beneficiarilor deserviți la moment – 56 (copii 9)
- Nr. Beneficiarilor vizitați la domiciliu - 12
- Deplasări în localitățile raionului Dubăsari –  5


Specialist principal în problemele familiilor cu copii în situații de risc
Olga VASCAN

Vizualizari: 352 | Adaugat de: das | Raging: 5.0/1
Total comentarii : 0
avatar