În perioada de referinţă DAS Dubăsari şi-a desfăşurat activitatea în conformitate cu Programul de activitate al Consiliului raional. Rezultatele obţinute în această perioadă pe domeniile principale de activitate se prezintă după cum urmează: Serviciile administrate de DAS Ajutorul social În perioada 01.02.2014 – 28.02.2014 populația raionului (familiile defavorizate) au beneficiat de ajutor social 253 beneficiari în sumă de 227141 lei și de perioada rece a anului 516 beneficiari în sumă de 137250 lei Conpensații pentru călătorii în transport pe perioada lunei februarie 2014 pe DAS Dubăsari s-a efectuat: - Nr demersurilor,dispoziții, acte, informații pregătie - 34 - Nr cetățenilor audiați –26 - Nr. Dosarelor perfectate a beneficiarilor de transport – 30 - Nr.actelor primite pentru prima data și prelungire la compensația pentru transport -cereri noi, și pentru prelungire.- 23 - Nr biletelor de reabilitare și recuperare: - Cereri prelucrate- 8 - Bilete emise – 6 ;Victoria – 3, Speranța - 3 Serviciul de ajutor material unic acordat prin deciziile Consiliului de administrare a Fondului local de susținere socială a populației au beneficiat pe următoarele destinații: Nr. beneficiarilor la ajutor material - 56– în sumă de 13100 lei; Nr. beneficiarilor către războiul din Afganistan - 3 în sumă de 2100 lei Nr. beneficiarilor către conflictul armat de pe Nistru – 48- în suma de 33600 Apărarea drepturilor copiilor: Pe perioada 01.02.2014 – 28.02.2014 au fost luate la evidență pentru apărarea drepturilor copilului procese de judecată 12 dintre care: - 8 procese de judecată – stabilirea domiciliului copilului; - 1 cu privire la limitarea capacității de exercițiu - 1 proces de judecată cu privire la permesiunea ieșirii din țară a copilului minor fără acordul celui de al doilea părinte - În raionul Dubăsari începînd cu data de 20.02.2014 au fost angajați 2 APP care au fost aprobați de Comisia copilului aflat în dificultate. - Prezentarea rapoartelor statistice nr. 103 și 103 A către MMPSF. - Răspunsuri la 3 scrisori către MMPSF și Centrul pentru drepturile Omului. Problemele familiilor cu copii în situații de risc, pe perioada 01.02. 2014 – 28.02.2014 - Nr. Informațiilor prezentate de către diferite organe – 6, nr. Petițiilor 2 - Nr.familor cu copii în situații de risc depistate luna curentă-familii - 1 -copii - 1 - Nr.familiilor în situații de risc la moment – 185 - Nr. Copiilor în situații de risc la moment – 276 - Nr. Articolelor publicate – 1 - Monitorizarea activității asistenților sociali - Dari de seama, Rapoartele asistenților sociali comunitari privind activitatea acestora - Sedința de supervizare în grup cu colaboratorii Direcției asistență socială. - Perfectarea registrelor privind situația familiilor cu copii în situații de risc - Perfectarea fișei postului asistenților sociali comunitari Serviciul de asistență socială comunitară Asistenții sociali: - Audiența cetățenilor pe diferite probleme – 536 - Acte de cercetare a condițiilor de trai la domiciliu – 128 - Management de caz închis - 1 - Nr.ședinților pentru ocrotirea dreptului copilului – 3 - Nr.ședințelor multidisciplinare – 3 Serviciul îngrijirea la domiciliu - Nr. beneficiarilor luați la deservire – 8 - Nr.beneficiari scoși de la deservire – 2 - Nr. lucrătorilor sociali – 23 - Nr. beneficiarilor deserviți - 203 - Nr întrunirilor/cazurilor monitorizate de echipa multidisciplinară -1 - Nr petițiilor, scrisorilor și demersurilor precăutate -14 - Nr demersurilor și informațiilor expediate -13 - Nr articolelor publicate –1 - Nr. seminarelor organizate - 1 - Nr certificatelor eliberate -36 - Monitorizarea activității lucrătorilor sociali - Perfectarea fișei postului a lucrătorilor sociali - Elaborarea fișelor de evaluare a specialiștilor din direcție - Audierea cetățenilor în localitatea Holercani în cadrul vizitei în teritoriu a echipei mobile a BCIS Serviciul Echipa Mobilă : Șef Serviciu - Nr. Cetățenilor audiați –10 - Nr. Articolelor publicate – 2 - Nr. vizitelor efectuate – 5 - Admiterea în serviciu a unui beneficiar din s. Molovata Nouă - Ședință de lucru cu coordonatorul de proiect, Dilion Marcela - Suport în organizarea sesiunilor de instruire cu cadrele didactice de sprijin și managerii școlari din gimnaziul s. Pîrîta și liceul teoretic s. Holercani - Deplasarea în or. Chișinău la magazinul METRO pentru procurarea produselor igienice și materialelor didactice pentru beneficiarii admiși în serviciu Asistent social - Nr. vizitelor efectuate în teritoriu – 11 - Nr. rapoartelor de asistență a beneficiarilor – 11 - Nr. articolelor publicate – 1 - Ședință de lucru cu coordonatorul de proiect, Dilion Marcela - Vizită de lucru la gimnaziul s. Pohrebea - Vizită de lucru la centrul de zi pentru copii cu CES ,, Armonia,, s. Oxentea - Convorbiri telefonice cu reprezentanții legali ai beneficiarilor admiși în serviciu Psiholog - Nr. vizitelor efectuate în teritoriu – 8 - Nr. rapoartelor de asistență a beneficiarilor – 8 - Nr. PSC – 2 - Nr. PID revizuite – 24 - Nr. articolelor publicate - Ședință de lucru cu coordonatorul de proiect, Dilion Marcela Asistent medical - Nr. vizitelor efectuate la domiciliu – 6 - Nr. rapoartelor de asistență a beneficiarilor -6 - Nr. fișelor medicale – 8 - Nr. fișelor kinetoterapeutice – 5 - Ședință de lucru cu coordonatorul de proiect, Dilion Marcela Serviciul Asistență Personală - Nr. asistenților personali angajați – 50 - Nr. asistenților personali eliberați din serviciu – 2 - Nr. asistenților personali angajați în serviciu pe luna curentă - 2 - Nr. beneficiarilor deserviți la moment – 56 (copii 9) - Nr. Beneficiarilor vizitați la domiciliu - 12 - Deplasări în localitățile raionului Dubăsari – 5
Specialist principal în problemele familiilor cu copii în situații de risc Olga VASCAN
|