Principala »
2014 » Ianuarie » 17 » Catedrele claselor primare pentru 2014
16:29 Catedrele claselor primare pentru 2014 |
Conform planului de activitate al CR şi DÎTS, la 16 ianuarie 2014, în incinta
Consiliului Raional, s-a desfăşurat şedinţa de
lucru cu subiectul ,,Programul de activitate al catedrei claselor primare
pentru 2014”,
cu participarea şefilor de catedră ai claselor primare din toate instituţiile de învăţămînt
ale raionului Dubăsari. La şedinţă au fost prezenţi toţi cei 15 şefi de catedră
ai claselor primare, unde într-o atmosferă prietenoasă, s-au dus dezbateri la
subiectul abordat. La
prima etapă a agendei s-a efectuat bilanţul activităţilor efectuate în I
semestru al anului de studii 2013- 2014 şi s-au prezentat rezultatele probei de
evaluare la limba română în clasele a II-a din 12 decembrie 2013 propusă de
DÎTS. La a
doua etapă a agendei s-a elaborat şi a fost acceptat Programul de activitate al
catedrei claselor primare pentru 2014. La a treia etapă a şedinţei
toţi membrii au fost antrenaţi în cadrul unui atelier de lucru cu scopul de a
elabora, prezenta şi discuta modele de proiectări zilnice. Cea mai reuşită
variantă a fost propusă pentru toate cadrele didactice pentru a facilita lucrul
dumnealor, micşorîndu-le timpul de pregătire pentru ,,lecţiile de mîine”. La
finele şedinţei dna Tatiana Iaviţa, specialist-metodist, Centrul metodic DÎTS a
venit cu un suport informaţional privind atestarea cadrelor didactice pentru 2014. Cu
tact a răspuns la toate întrebările puse de participanţi. Obiectivele
şedinţei au fost realizate şi şefii de catedră au obţinut eficient suport didactic
informaţional şi material. Aduc
sincere mulţumiri specialistului-metodist, Centrul metodic DÎTS, doamnei Tatiana
Iaviţa, pentru informaţiile oferite în desfăşurarea acestei şedinţe şi
tuturor participanţilor, care s-au implicat productiv în această activitate.
Rusu
Lilia, specialist principal în problemele
învăţămîntului primar şi preşcolar, DÎTS
Dubăsari
|
Vizualizari: 675 |
Adaugat de: Directia_Invatamint
| Raging: 0.0/0 |