În conformitate cu programul de activitate al Consiliului raional Dubăsari pentru anul 2015, dispoziţia preşedintelui raionului Nr. 173-n din 30.10.2015, pe data de 13.11.2015, în incinta sălii de şedinţe a COCT „Prietenia” a avut loc şedinţa ordinară a Consiliului raional.
În cadrul şedinţei de către consilierii raionali au fost examinate 13 chestiuni şi anume:
01.Cu privire la casarea unor mijloace fixe.
Raportor: L. Braducean, şef Direcţie învăţămînt, tineret şi sport.
02.Cu privire la avizul Consiliului raional pentru casarea plantaţiilor multianuale, proprietate privată din teritoriul satului Oxentea.
Raportor: S.Guvir, şef Direcţie agricultură şi cadastru.
03.Cu privire la aprobarea şi stabilirea mărimii indemnizaţiei de conducere pentru funcţiile didactice de conducere din raion.
Raportor: L. Braducean, şef Direcţie învăţămînt, tineret şi sport.
04.Cu privire la aprobarea reţelei de instituţii, reţelei de clase şi contingentului de elevi în instituţiile de învăţămînt preuniversitar din raion pentru anul şcolar 2015-2016.
Raportor: L. Braducean, şef Direcţie învăţămînt, tineret şi sport.
05.Cu privire la unele modificări de organizare şi activitate a Direcţiei Învăţămînt Tineret și Sport Dubasari.
Raportor: L. Braducean, şef Direcţie învăţămînt, tineret şi sport.
06.Cu privire la realizarea Programului teritorial de promovare a modului sănătos de viaţă pentru anii 2008-2015.
Raportor: V.Sima, şef Centrul de Sănătate Dubăsari
07.Cu privire la măsurile de pregătire a instituţiilor, întreprinderilor şi obiectivelor publice din raion pentru funcţionarea eficientă în perioada de toamnă-iarnă 2015-2016.
Raportor: Gr.Policinschi, preşedintele raionului.
08.Cu privire la aprobarea organigramei şi a statului de personal a autorităţii executive ale Consiliului Raional.
Raportor: Gr.Policinschi, preşedintele raionului.
09.Cu privire la executarea bugetului raional pentru 9 luni ale anului 2015
Raportor: Gr.Policinschi, preşedintele raionului
10.Cu privire la rectificarea bugetului raional pentru anul 2015.
Raportor: Gr.Policinschi, preşedintele raionului
11.Cu privire la aprobarea Regulamentului de activitate a Aparatului preşedintelui raionului.
Raportor: Gr.Policinschi, preşedintele raionului.
12.Cu privire la operarea unor modificări în deciziile Consiliului Raional.
Raportor: Gr.Policinschi, preşedintele raionului.
13.Cu privire la rezultatele deplasării preşedintelui raionului.
Raportor: Gr.Policinschi, preşedintele raionului.
Toate proiectele de decizie au fost aprobate practic în unanimitate absolută, datorită faptului că toate întrebările şi neajunsurile au fost examinate şi epuizate în cadrul şedinţelor comisiilor consultative de specialitate, astfel şedinţa fiind foarte pozitivă şi lucrativă.
Subiectul nr. 11 de pe ordinea de zi a fost amînat pentru următoarea şedinţă de lucru a Consiliului raional din motive tehnice.
La întrunirea dată s-au prezentat 26 de consilieri din 27, preşedintele şedinţei fiind votat unanim în persoana dlui Ilie ISAC.
Pentru vizualizarea mai multor poze accesaţi pagina Consiliului raional Dubăsari de pe facebook https://www.facebook.com/media/set/?set=a.555276767954489.1073741938.250095981805904&type=3
Alexandra VATAV
specialist principal SASP
|