Principala » 2012 » Decembrie » 7 » Consiliului raional se va convoca în şedinţă ordinară la 14 decembrie
12:55
Consiliului raional se va convoca în şedinţă ordinară la 14 decembrie
În conformitate cu dispoziţia preşedintelui raionului nr. 218-n din 30.11.2012, pe data de 14.12.12, ora 11:00, în sala mică de şedinţe a Î.M. „Centrul raional de odihnă pentru copii şi tineret „Prietenia”, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului raional, în cadrul căreia vor fi înaintate spre aprobarea consilierilor 21 proiecte de decizii, şi anume:
01. Cu privire la executarea bugetului raional pe 9 luni ale anului 2012;
Raportor: Iu. Ţimbalist, şef Direcţie finanţe.
02. Cu privire la unele modificări în decizia Consiliului raional nr. 04 – 04 din 18.12.2011 „Cu privire la instituirea Serviciului de asistenţă psihopedagogică;
Raportor: S. Grigoriev, şef Direcţie juridică şi resurse umane.
03.Cu privire la unele modificări în decizia Consiliului raional nr. 04 – 09 din 25.09.2012 „ Cu privire la aprobarea organigramei şi statelor de personal ale autorităţii executive din subordinea Consiliului raional”;
Raportor: S. Grigoriev, şef Direcţie juridică şi resurse umane.
04.Cu privire la examinarea notificării Oficiului Teritorial Chişinău al Cancelariei de Stat;
Raportor: S. Grigoriev, şef Direcţie juridică şi resurse umane.
05. Cu privire la numirea evaluatorului;
Raportor: I. Danilov, şef-adjunct Direcţia juridică şi resurse umane.
06.Cu privire la totalurile concursurilor raionale pentru cea mai salubră localitate, cea mai amenajată fîntînă, cel mai îngrijit izvor şi mal de rîu din cadrul companiei de salubrizare şi amenajare a localităţilor în raion în anul 2012;
Raportor: M. Jimbei, vicepreşedintele raionului.
07.Cu privire la măsurile ce vizează finanţarea instituţiilor de învăţămînt primar şi secundar general din raionul Dubăsari, începînd cu 1.01.2013;
Raportor:  L. Brăducean, şef Direcţie învăţămînt, tineret şi sport.
08. Cu privire la transmiterea unor bunuri materiale;
Raportor: E. Moiseev, şef Secţie administrativ-financiară.
09.Cu privire la rezultatele inventarierii bunurilor mobile şi imobile ale Consiliului raional;
Raportor: E. Moiseev, şef  Secţie administrativ – financiară.
10. Cu privire la rectificarea bugetului raional pentru anul 2012;
Raportor: Iu. Ţimbalist, şef Direcţie finanţe.
11.Cu privire la aprobarea bugetului raional pentru anul 2013, în prima lectură;
Raportor: Iu. Ţimbalist, şef Direcţie finanţe.
12.Cu privire la aprobarea bugetului raional pentru anul 2013, în lectura a doua;
Raportor: Iu. Ţimbalist, şef Direcţie finanţe.
13.Cu privire la casarea unor mijloace fixe ale Direcţiei finanţe.
Raportor: Iu. Ţimbalist, şef Direcţie finanţe.
14.Cu privire la casarea unor mijloace fixe ale CPR Dubăsari;
Raportor: V. Grabovschi, comisar CPR Dubăsari.
15.Cu privire la aprobarea Programului teritorial de reducere a afecţiunilor determinate de deficienţa de fier şi acid folic, pînă în anul 2017;
Raportor: V. Gulica, directorul IMSP CMF Dubăsari.
16.Cu privire la aprobarea Programului teritorial de combatere a hepatitelor virale B, C, şi D pentru anii 2012-2016;
Raportor: V. Gulica, directorul IMSP CMF Dubăsari
17.Cu privire la aprobarea Programului teritorial privind controlul tutunului, pentru anii 2012- 2016;
Raportor: V. Gulica, directorul IMSP CMF Dubăsari
18.Cu privire la reorganizarea sistemului de sănătate în raionul Dubăsari.
Raportor: V. Gulica, directorul IMSP CMF Dubăsari
19.Cu privire la transmiterea Secţiei de asigurare cu medicamente şi dispozitive medicale a IMSP CMF Dubăsari către S.A. „Sanfarm-Prim” Chişinău.
Raportor: G. Policinschi, preşedintele raionului.
20.Cu privire la aderarea Consiliului raional Dubăsari la Uniunea Consiliilor Raionale din Republica Moldova;
Raportor: G. Policinschi, preşedintele raionului.
21.Cu privire la aprobarea Programului de activitate al Consiliului raional Dubăsari pentru anul 2013;
Raportor: V. Berzan, secretarul Consiliului raional.

Se invită serviciile desconcentrate, descentralizate şi societatea civilă din raionul Dubăsari.

Notă: În legătură cu faptul că pînă la ziua de astăzi nu au fost prezentate deciziile Consiliilor locale de transmitere a instituţiilor de învăţămît, Proiectul 7 va fi publicat mai tîrziu.

Proiectele de Decizie pot fi accesate în pagină, la rubrica Transparenţa decizională.
Vizualizari: 480 | Adaugat de: Serv_relatii_cu_publicul | Raging: 0.0/0
Total comentarii : 1
avatar
0 Spam
1 valera35 • 14:25, 07.12.2012
Sa dea Domnul sa se petreaca cu bine, fara incidente de tot felul.
avatar