În conformitate cu dispoziţia preşedintelui raionului nr. 175-n din 14.09.2012, pe data de 25.09.12, ora 11:00, în sala mică de şedinţe a Î.M. „ Centrul raional de odihnă pentru copii şi tineret „Prietenia”, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului raional, în cadrul căreia vor fi înaintate spre aprobarea consilierilor 11 proiecte de decizii şi anume: 01 Cu privire la aprobarea Planului raional de măsuri privind pregătirea instituţiilor, întreprinderilor şi obiectelor de menire socială din raion pentru buna funcţionare în perioada de toamnă iarnă 2012 – 2013; Raportor: Gr. Policinschi, preşedintele raionului. 02 Cu privire la aprobarea reţelei instituţiilor de învăţămînt preuniversitar din raion pentru anul de studii 2012 – 2013; Raportor: L. Brăducean, şef DÎTS. 03 Cu privire la aprobarea Programului de dezvoltare a educaţiei incluzive în raionul Dubăsari, pentru anii 2012-2020 şi a Planului de acţiuni de implementare a educaţiei incluzive, pentru anii 2012-2017; Raportor: L. Brăducean, şef DÎTS. 04 Cu privire la instituirea Incubatorului de afaceri Dubăsari; Raportor: R.Spinovschi, vicepreşedinte al raionului. 05 Cu privire la instituirea serviciului social de asistenţă personală; Raportor: V. Vancea, şef Direcţie asistenţă socială. 06 Cu privire la delimitarea terenurilor proprietate publică a raionului; Raportor: S. Guvir, şef adjunct Direcţia agricultură şi cadastru. 07 Despre măsurile întreprinse de către Direcţia cultură şi turism şi autorităţile administraţiei publice locale de nivelul I în vederea promovării politicii de stat în domeniul creaţiei artistice de amatori în localităţile raionului; Raportor: V. Semionov, şef Direcţie cultură şi turism. 08 Cu privire la activitatea IMSP CMF Dubăsari şi obiectivele prioritare ce se impun în vederea asigurării asistenţei medicale calitative în raion; Raportor: V. Gulica, directorul IMSP CMF Dubăsari. 09 Cu privire la aprobarea organigramei şi statelor de personal ale autorităţii executive din subordinea Consiliului raional; Raportor: S. Grigorev, şef Direcţie juridică şi resurse umane. 10 Cu privire la executarea bugetului raional pe I semestru al anului 2012; Raportor: Iu. Ţimbalist, şef Direcţie finanţe. 11 Cu privire la rectificarea bugetului raional pentru anul 2012; Raportor: Iu. Ţimbalist, şef Direcţie finanţe.
Se invită serviciile desconcentrate, descentralizate şi societatea civilă din raionul Dubăsari.
Proiectele de Decizie pot fi accesate în pagină, la rubrica Transparenţa decizională/proiecte de decizie.
|