Principala » 2015 » Septembrie » 21 » Marketing digital - instrument eficient de promovare a afacerii
16:30
Marketing digital - instrument eficient de promovare a afacerii

La data de 21.09.2015, în incinta IP IARD a fost organizat de către ODIMM (Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii) , trainer Grigore Sofroni, CEO& general manager “SmartAd”, un seminar cu tematica “Marketing online (digital)”, la care au participat rezidenţii IP IARD, agenţii economici din raion şi dna Pancov Ana, economist - coordonator  în cadrul Direcţiei dezvoltare economică, investiţii şi relaţii transfrontaliere a Consiliului raional Dubăsari.

 În cadrul seminarului participanţii au fost familiarizaţi cu bazele marketingului digital. “Actual, marketingul capătă o importanţă primordială în cadrul întreprinderilor fiind la un nivel cu departamentul de management. Majoritatea deciziilor de management se iau prin prisma politicilor şi viziunilor de marketing ale companiei. O companie care abordează superficial conceptul de marketing şi importanţa acestuia riscă să falimenteze în primul an de activitate” , ne comunică dl Grigore Sofroni.

Au fost expuse toate avantajele de utilizare a marketingului digital, acele pîrghii de informare, cercetare, comunicare şi promovare pe care le oferă internetul, şi anume:

  1. Cercetarea comportamentului şi cerinţelor consumatorilor
  2. Comunicarea directă cu consumatorii
  3. Analiza concurenţei
  4. Promovarea produselor/serviciilor

Totodată, importanţa internetului pentru o afacere, în zilele noastre, este vădit exprimată şi prin faptul că, internetul a ajuns unicul mijloc de interacţiune dintre companie şi client care poate răzbate într-o secundă orice tip de bariere la orice distanţă. Internetul oferă libertate, economie şi nu în ultimul rînd confort, subliniază dl Gr. Sofroni.

Participanţii au fost instruiţi cu cele mai folosite instrumente în activitatea companiei de interacţiune cu consumatorii prin mediul online, şi anume : site-urile, reţele de socializare, blogurile, canalele youtube, poşta virtuală, etc.

 O atenţie sporită a fost axarea pe reţelele de socializare care permit  agenţilor economici să îşi promoveze gratis afacerea/compania. A fost  explicat pas cu pas cum corect şi eficient poate fi demarată  o campanie de publicitate virtuală, precum şi capcane sau greşelile necesar de evitat pe  durata plasării publicităţii. Spre final, a fost menţionată importanţa analizei  rezultatelor publicităţii virtuale şi nu în ultimul rînd, necesitatea planificării  unei strategii de promovare pe reţelele de socializare.

 Totodată, managerul IP IARD a adus la cunoştinţa participanţilor anunţul despre concursul de granturi pentru Idei de Afaceri pentru tinerii care locuiesc în Zona de Securitate, startat de Business Consulting Institute prin intermediul Programului „Susținerea Măsurilor de Promovare a Încrederii”, finanțat de Uniunea Europeană și implementat de Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare. Informaţia deplină poate fi găsită pe pagina web: bci.md

Aducem  sincere mulţumiri  organizatorilor seminarului pentru informaţia prezentată şi tuturor participanţilor pentru atmosfera lucrativă creată.

Eugenia Nirca, administrator IP “IARD”                                         

Vizualizari: 307 | Adaugat de: IPIARD | Raging: 0.0/0
Total comentarii : 0
avatar