|
Principala » 2011 » Noiembrie » 29 » Preşedintele raionului a prezidat mai multe şedinţe la început de săptămînă
13:23 Preşedintele raionului a prezidat mai multe şedinţe la început de săptămînă |
 Pe parcursul zilei de ieri, 28 noiembrie, în
cadrul Consiliului raional, conform programului de activitate al Aparatului
Preşedintelui raionului, secţiilor, direcţiilor din subordinea Consiliului
raional au avut loc mai multe şedinţe de lucru, prezidate de Preşedintele
raionului Dubăsari Grigore POLICINSCHI.
Ziua de luni s-a început cu şedinţa operativă a
Preşedintelui raionului cu conducătorii secţiilor şi direcţiilor Consiliului
raional Dubăsari, aparatul preşedintelui, serviciilor desconcentrate (Secţia situaţii
excepţionale, Comisariatul raional de poliţie, Asistenţa medicală de urgenţă,
IMSP Centrul medicilor de familie, Centrul – Prietenia), reprezentanţii
Consiliului raional în teritoriu, cu privire la sistematizarea măsurilor pe
perioada săptămînei precedente şi planificarea programului de activitate pe
săptămîna curentă. Astfel, în cadrul acesteia, fiecare colaborator a avut
posibilitatea să facă o totalizare a acţiunilor ce le-a desfăşurat pe parcursul
săptămînii anterioare şi să-şi prezinte programul de activitate pentru
săptămîna curentă.În urma informaţiilor prezentate de aceştia,
Preşedintele raionului a stabilit unele indicaţii, şi anume:- Şefii
secţiilor şi direcţiilor : vor pregăti
şi vor prezenta propuneri privind strategia de susţinere şi dezvoltare
social-economică a raionului pentru următorii 3 ani. vor ţine la control planificarea măsurilor de
control/realizare a Programelor raionale, inclusiv de activitate în perioada
toamnă/iarnă a instituţiilor din subordine. vor
efectua publicitate activităţilor sale prin intermediul ziarului raional, pagina
WEB.- Secţia
administraţie şi servicii publice, CPR Dubăsari, CMF Dubăsari vor propune un
program măsuri şi de informare privind promovarea combaterii violenţei în familie în
legătură cu desfăşurarea Campaniei informaţionale mondiale „16 zile de acţiuni
împotriva violenţei în bază de gen” şi în legătură cu marcarea pe 1 decembrie a Zilei mondiale HIV/SIDA (întîlniri cu elevii din cadrul
instituţiilor de învăţămînt, publicarea informaţilor în ziarul raional,
informarea cetăţenilor, etc.).- Vicepreşedintele
raionului (dna R. Spinovschi), DAC (dl Popescu V.), SE(dna Cazac L.), Secţia
statistică (dna M. Cojocari), Inspectoratul Fiscal (dna M. Soltan) organizarea
unei şedinţe de lucru cu privire la monitorizarea, analiza şi stabilirea măsurilor
de soluţionare a problemelor cu care se confruntă agenţii economici ce
activează în domeniul vitărit din raion, precum şi problema privind prelucrarea
terenurilor de după traseul R-D-T.- SASP
(dl Cazac I.) în comun cu consultantul în resurse umane (dra I. Danilov) va pregăti
adresări către primarii localităţilor cu privire la includerea specialistului
în domeniul tineret în statele de personal al Primăriei, începînd cu anul 2012.De asemenea, Preşedintele raionului a avut o
şedinţă de lucru cu participarea secretarului Consiliului raional (dl V. Berzan),
consultantul (dl V. Bătrîncea), Secţia construcţii (dna E. Nicolaev) şi
consultantul în resurse umane (dra I. Danilov) privind instituirea unei unităţi
de manager energetic conform Legii nr. 142 din 02.07.2010 „Cu privire la
eficienţa energetică”.Pe parcursul perioadei de timp 14:00-19:00, Preşedintele
raionului a fost dispus pentru a primi în audienţă cetăţenii care au solicitat o
întrevedere în vederea soluţionării problemelor personale. Astfel, în cadrul
audienţei s-au prezentat 2 persoane, abordînd problema angajării în cîmpul
muncii în cadrul Consiliului raional şi respectiv restanţa la salariu de către
Fabrica de conserve din s. Coşniţa faţă de salariaţi. În cadrul audienţei
petiţionarii au primit consultaţiile de rigoare.Tot ieri, Preşedintele raionului a abordat în
cadrul altei şedinţe de lucru, cu participarea vicepreşedinţilor, secretarului
Consiliului raional, specialistului în tehnologii informaţionale şi
specialistului în relaţii cu publicul modul de expediere a corespondenţei în
cadrul Consiliului raional folosind tehnologiile
informaţionale.O altă şedinţă de lucru prezidată de conducerea
raionului a fost examinarea proiectelor de decizie ce
vor fi înaintate spre aprobare Consiliului
raional în data de 8 decembrie 2011. În cadrul întrevederii au
participat Aparatul preşedintelui raionului, şefii secţiilor şi
direcţiilor din subordinea
Consiliului raional.
Ec. Racoveţ sp. pr. în probleme relaţii cu publicul
|
Vizualizari: 414 |
Adaugat de: katiusha
| Raging: 5.0/1 |
|
|