În perioada lunei aprilie curent, DAS Dubăsari şi-a desfăşurat activitatea în conformitate cu Programul de activitate al Consiliului raional.
Rezultatele obţinute în această perioadă pe domeniile principale de activitate se prezintă după cum urmează:
Serviciile administrate de DAS
Conpensații pentru călătorii în transport pe perioada lunei aprilie 2014 pe DAS Dubăsari
s-a efectuat:
- Nr demersurilor,dispoziții, acte, informații pregătie - 11
- Nr cetățenilor audiați –16
- Nr. Dosarelor perfectate a beneficiarilor de transport – 28
- Nr.actelor primite pentru prima data și prelungire la compensația pentru transport -cereri noi, și pentru prelungire.- 14
- Nr biletelor de reabilitare și recuperare:
- Cereri prelucrate- 10
- Bilete emise – 6 ;Victoria – 3, Speranța - 3
Serviciul de ajutor material unic acordat prin deciziile Consiliului de administrare a Fondului local de susținere socială a populației au beneficiat:
Nr. beneficiarilor la ajutor material - 61– în sumă de 32300 lei;
Nr. beneficiarilor participanți la producerea catastrofei la Centrala Atomo – Electrică de la Cernobil – 40 –în sumă de 28000 lei;
Nr. beneficiarilor participanți în marele razboi pentru apărarea patriei din anii 1941 – 1945
(9 mai) – 22 – 20200 lei din care :
Veterani – 12 beneficiari a cite 1000 lei; asimilați – 7 beneficiari a cîte 800 lei; văduve – 3 beneficiari a cîte 800 lei.
Cantina socială Oxentea – 2000 lei.
Apărarea drepturilor copiilor:
Pe perioada 01.04.2014 – 30.04.2014 au fost luate la evidență pentru apărarea drepturilor copilului procese de judecată 9 dintre care:
- 6 procese de judecată – stabilirea domiciliului copilului;
- 2 procese cu privire la decăderea din drepturile părintești
- 1 proces de judecată cu privire la permesiunea ieșirii din țară a copilului minor fără acordul celui de al doilea părinte
- 5 vizite la domiciliu familiilor a căror copii sînt plasați în centrul de plasament Concordia
- 3 copii au fost perfectatedosarele și depuse la OSC Dubăsari, pentru perfectarea certificatelor de naștere.
- Răspunsuri la 5 scrisori către MMPSF și Centrul pentru drepturile Omului.
Problemele familiilor cu copii în situații de risc, pe perioada 01.04. 2014 – 30.04.2014
- Nr. Informațiilor prezentate de către diferite organe –7, nr. Petițiilor 7
- Nr.familiilor în situații de risc la moment – 79
- Nr. Copiilor în situații de risc la moment – 140
- Nr. Articolelor publicate – 1
- Monitorizarea activității asistenților sociali
- Dari de seama, Rapoartele specialiștilor din cadrul DAS privind activitatea acestora
- Sedința de supervizare în grup cu colaboratorii Direcției asistență socială.
- Perfectarea registrelor privind situația familiilor cu copii în situații de risc
Serviciul de asistență socială comunitară
Șef serviciu:
- Sepervizare prin telefon a ASC – 50
- Nr. acordurilor de supervizare efectuate – 1
- Supervizare în particular a ASC – 4
- Expedierea notelor informative- 1
- Dări de seamă;rapoartelor asistenților sociali comunitari privind activitatea acestora
Asistenții sociali:
- Audiența cetățenilor pe diferite probleme – 395
- Acte de cercetare a condițiilor de trai la domiciliu – 109
- Management de caz deschis - 5
- Nr.ședinților pentru ocrotirea dreptului copilului – 2
- Nr.ședințelor multidisciplinare – 3
Serviciul îngrijirea la domiciliu
- Nr. beneficiarilor luați la deservire – 8
- Nr.beneficiari scoși de la deservire – 4
- Nr. lucrătorilor sociali – 23
- Nr. beneficiarilor deserviți - 207
- Nr întrunirilor/cazurilor monitorizate de echipa multidisciplinară -1
- Nr petițiilor, scrisorilor și demersurilor precăutate -18
- Nr demersurilor și informațiilor expediate -21
- Nr articolelor publicate –1
- Nr certificatelor eliberate -31
- Monitorizarea activității lucrătorilor sociali
- Efectuarea a 11 vizite de supervizare și monitorizare a lucrătorilor și asistenților sociali.
Serviciul Echipa Mobilă :
Șef Serviciu
- Nr. Cetățenilor audiați –5
- Nr. vizitelor efectuate – 2
- Suport în organizarea seminarului de formare în domeniul educației incluzive adresat cadrelor didactice de la ciclul primar din gimnaziul s. Pîrîta și Liceul Teoretic s. Holercani.
- Deplasare în or. Chișinău pentru colectarea conturilor de plată pentru produselor igienice, materialelor didactice pentru beneficiarii admiși în serviciu și a mobilierului pentru dotarea biroului Serviciului.
- Verificarea documentelor din dosarele beneficiarilor serviciului.
- Participarea la ședința cu ambasadoarea Suediei, dna Ingrid Tersman.
- Asistarea la Lecțiile demonstrative cl. III – IV, din Gimnaziul s. Pîrîta și Liceul Teoretic s. Holercani.
- Elaborarea raportului narativ de activitate a Serviciului, pe perioada noiembrie 2013 – aprilie 2014 și prezentat la Asociația Keystone Moldova.
Asistent social
- Nr. vizitelor efectuate în teritoriu – 12
- Nr. rapoartelor de asistență a beneficiarilor – 12
- Nr. articolelor publicate – 3
- Planuri Individualizate de Asistență revizuite -11
- Asistarea la orele demonstrative care au avut loc în cadrul Gimnaziului Pîrîta și Liceul Teoretic din s. Holercani (cl.III – IV )
- Participarea la sedință cu ambasadoarea Suediei, dna. Ingrid Tersman
- Revizuirea și completarea dosarelor a beneficiarilor admiși în serviciu în luna precedentă
Asistent medical
- Nr. vizitelor efectuate la domiciliu – 14
- Nr. rapoartelor de asistență a beneficiarilor -14
- Nr. fișelor kinetoterapeutice – 7
- Conlucrarea cu medicii din raion pentru acordarea tratamentului beneficiarilor privind măsurile întreprinse în raion pentru combaterea delecvenției juvenile
Serviciul Asistență Personală
- Nr. asistenților personali – 50
- Încadrați în serviciu 2
- Nr. beneficiarilor serviciului – 56 din ei 9 copii
- Nr. Beneficiarilor vizitați la domiciliu - 21
- Deplasări în localitățile raionului Dubăsari – 7
Specialist principal în problemele familiilor cu copii în situații de risc
Olga VASCAN
|