La data de 18.02.2016 a avut loc şedinţa Consiliului de Coordonare IP IARD, cu participarea membrilor consiliului de coordonare, în componenţa : Iabanji Iulia – director general Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (ODIMM), Cazac Lilia – Şefa Directiei Finanţe, Economie şi Buget Consiliul Raional Dubăsari, Grigoriev Sergiu – Secretarul Consiliului Raional Dubăsari, Tataru Victor – consilier rational, Memei Alexandru – reprezentantul rezidenţilor incubatorului.
Şedinţa a fost prezidată de vicepreşedintele raionului Dubăsari, Dl.Gaţcan Leonid. De asemenea, au participat în calitate de invitaţi : Dl.Gurgurov Petru – consilier juridic ODIMM şi Dna Grigoraş Tatiana - specialist principal în analiză economică şi prognozări în cadrul Direcţiei Finanţe, Economie şi Buget a Consiliului Raional Dubăsari.
Ordinea de zi a şedinţei a inclus următoarele subiecte :
- Raportul anual de activitate al IP IARD pentru anul 2015;
- Cu privire la executarea bugetului IP IARD pentru anul 2015;
- Cu privire la aprobarea bugetului IP IARD pentru anul 2016;
- Diverse.
De către administratorul IP „IARD” a fost prezentat un raport amplu privind activitatea IP IARD pentru anul 2015, precum şi executarea bugetului pentru anul 2015, detaliat pe articole la venituri şi cheltuieli. Totodată, au fost prezentaţi şi rezidenţii incubatorului la etapa actuala, după cum urmează:
- Atelier de Croitorie (SRL "Arvipeh Style")
- Producerea şi asamblarea mobilei (SRL "Samelux")
- Servicii în construcţii (SRL “Igostaff Construct”)
- Servicii taxi (SRL "Auto Feh")
- Servicii în construcţii (SRL “Novin-Construct”)
- Servicii de reparaţie a tehnicii de calcul şi birou (SRL “Business Mamulat”)
- Servicii transport public (II “Moiseev Aurel”)
- Salon de frizerie (SRL “Business Mamulat”)
- Producerea şi asamblarea mobilei capitonate (SRL “Aravet Mobil”)
- Atelier servicii foto/video (SRL “MCPRIM GROUP”)
Au fost abordate problemele cu care se confruntă rezidenţii în activitatea cotidiană şi soluţiile necesare pentru a depăşi obstacolele întîlnite.
Toate întrebările prezentate în ordinea de zi au fost analizate minuţios, discuţiile fiind orientate spre o soluţionare cît mai pozitivă , atît pentru activitatea incubatorului , cît şi pentru economia locală. Aducem mulţumiri tuturor participanţilor la şedinţă, pentru discuţiile constructive purtate şi ambianţa lucrativă creată.
Administrator IP “IARD” Eugenia Nirca
|