Azi, 24 noiembrie 2015, ora 0900, în incinta consiliului raional, s-a organizat şi desfăşurat o şedinţă ordinară cu participarea managerilor şcolari cu următoarele întrebări din ordinea de zi:
1. Cu privire la organizarea tezelor semestriale, Tolstenco Violeta
2. Cu privire la organizarea instruirii la domiciliu, Lungu Tatiana
3. Cu privire la implementarea managementului financiar şi de control; probleme şi soluţii, Soltan Marina
4. Cu privire la acordarea indemnizaţiilor tinerilor specialişti, Berzan Galina
5. Cu privire la corectitudinea îndeplinirii documentaţiei de personal, activităţi de buget, probleme şi recomandări, dosare personale contracte de muncă, fişe de post, Berzan Galina
6. Cu privire la organizarea activităţilor extraşcolare: „Pedagogul anului”, „Aho! Aho! răsună Nistrul!”, Rozneriţa Nicolae
7. Cu privire la postarea informaţiei pe syte - ul oficial al CR: www dubăsari.md, Ghilmutdinov Zarif
8. Cu privire la executarea scontată a cheltuielilor instituţiilor preuniversitare de învăţământ pentru anul 2015
La şedinţă a fost prezent Domnul preşedinte, Grigore Policinschi, care a trasat câteva momente foarte importante din oblgaţiunile managerilor şcolar: proiectele investiţionale, mediatizarea, transparenţa activităţilor manageriale şi nu numai, proiectul de buget pentru anul viitor, şcolarizarea managerilor în domeniul întocmirii diverselor tipuri de documente, obţinerea diverselor tipuri de venituri prin ONG – uri ş.a.
V. Tolstenco, SP, Inspector şcolar
|