La şedinţa operativă din data de 22 iulie, anul curent, preşedintele raionului dl Gr. Policinschi a solicitat de la şefii secţiilor şi direcţiilor prezentarea informaţiei privind realizarea planului de activitate din perioada 15.07.13-21.07.13. Conform informaţiei prezentate de aceştia, toate activităţile planificate, au fost realizate şi s-au plasat articole pe saitul raionului (http://www.dubasari.md/). Din cele mai importante activităţi a săptămînei precedente au fost: Vizita în teritoriu a preşedintelui raionului împreună cu DAC , pentru a monitoriza procesul de recoltare a culturilor spicoase şi vizita în teritoriu a Reprezentantul coordonator al Naţiunilor Unite în Moldova, dna Nicola Harrington-Buhay.Săptămîna curentă s-au planificat mai multe activităţi, cele mai importante sunt: monitorizarea rezultatelor desfăşurării campaniei de recoltare a culturilor spicoase şi prelucrarea terenurilor după recoltare (V. Popescu), ridicarea rezultatelor sesiunii suplimentare la examenele de bacalaureat şi eliberarea diplomelor de absolvire (L.Braducean), prezentarea pachetului de documente solicitate de Ministerul finanţelor privind proiectul bugetului raionului pentru anul 2014 (G. Agatiev). Reieşind din activităţile planificate pe perioada 22.07.13 – 28.07.13 au fost expuse următoarele solicitări şi indicaţii: 1. Convocarea şedinţei Comisiei raionale sănătate publică cu privire la cazul de rabie, depistat în s. Ustia, responsabili: M. Jimbei, V. Gulica. 2. Pregătirea dispoziţiei preşedintelui cu privire la formarea Comisiei multidisciplinare de control a alocării ajutoarelor materiale, responsabil: V. Vancea. 3. Pregătirea propunerilor la următoarea şedinţa cu serviciile desconcentrate privind modificarea cadrului legal în vederea sancţionării agenţilor economici care încalcă normele tehnologice în domeniul agriculturii, responsabil: V. Popescu. 4. Pregătirea unei scrisori către PNUD privind propunerile de proiecte investiţionale necesare în raionul Dubăsari, responsabili: L. Cazac, E. Nicolaev. 5. Organizarea unei vizite în teritoriu la Centrul de sănătate s. Cocieri şi a unei întîlniri cu antreprenorul care realizează lucrările de construcţie, responsabili: E.Nicolaev, V. Gulica 6. Secţia Situaţii Excepţionale Dubăsari monitorizarea situaţiei cu privire la arderea paielor pe cîmp, responsabili: A. Gîncu, V. Ţanga.
N. Ivanov, sp.pr. SASP
|