La data de 06 decembrie 2013 a avut loc ședința comitetului organizatoric cu privire la organizarea și desfășurarea bilunarului „Vreau să fac un bine pentru cei mai triști ca mine” instituit prin Dispoziției președintelui raionului. În cadrul ședinței a fost instituit Comitetul organizatoric după cum urmează: Membrii: - M. Jimbei, vicepreședintele raionului; - V. Berzan, secretarul Consiliului raional - V. Bătrîncea, consilier raional, președintele Comisie consultative de specialitate pentru problemele administrative buget și finanțe; - A. Morcov, consilier raional, președintele Comisiei consultative de specialitate pentru dezvoltarea sectorului asociativ și relațiilor transfrontaliere; - T. Roșca, consilier raional, președintele Comisiei consultative de specialitate pentru problemele învățămînt, sport, protecție socială, sănătate publică și mass-media; - Iu. Cazac, şef Secţia administraţie şi servicii publice; - V. Semionov, şef Direcţia cultură şi turism; - L. Braducean, șef DÎTS; - V. Vancea, șef Direcţia asistenţă socială; - Ec. Moiseev, şef Secţia administrativ-financiară; - G. Agatiev, șef-adjunct Direcția finanțe; - L. Cazac, șef Direcția dezvoltare economică, investiții și relații transfrontaliere; - Ec. Racoveț, șef Serviciul relații cu publicul; - S. Grigoriev, șef Direcția juridică și resurse umane; - E. Moțpan, consilier raional, președintele AVMR; - A. Britan, director Școala de arte s. Cocieri, președintele Asociației a femeilor de orientare socială din raionul Dubăsari. La ședința au fost discutate acţiunile ce vor fi desfăşurate pe parcursul sărbătorilor de iarnă incluse în bilunar. De asemenea, membrii comitetului au instituit un plan raional de acțiuni unde au fost propuse mai multe evenimente şi anume: 1. Amenajarea instituţiilor publice şi terenurilor aferente acestora, instalarea ghirlandelor, luminiţelor pentru sărbătorile de iarnă, bradului de crăciun 2. Desfăşurarea campaniei de caritate „Caravana de Crăciun” .Colectarea de produse alimentare, articole vestimentare, încălţăminte, rechizite, dulciuri. surse financiare etc. 3. Organizarea şi desfăşurarea acţiunii raionale „Gala Laureaţilor - 2013” 4. Festivalul- concurs raional tradiţiilor şi obiceiurilor de iarnă „Aho, aho răsună Nistrul” De asemennea, membrii au decis se se întrunească într-o nouă sedinta pe data de 20 decembrie 2013
|