Principala » 2015 » Februarie » 9 » Vizita de lucru a dnei Maria Vrînceanu în r. Dubăsari
11:28
Vizita de lucru a dnei Maria Vrînceanu în r. Dubăsari

La data de 30.01.2015 dna Maria Vrînceanu, specialist principal învăţămîntul preşcolar ME, a vizitat grădiniţa-creşă nr.1 „Floricica” s. Coşniţa pentru a cunoaşte condiţiile create şi succesele educatorilor obţinute în urma implimentării Proiectului “Parteneriat Global pentru Educaţie”, susţinut de Ministerul  Educaţiei din RM , Banca  Mondială UNICEF , Consiliul Raional şi APL.

Dna Vrînceanu a rămas mulţumită de calitatea reparaţiei  spaţiului  pentru  grupa  creşă  (2-3 ani). Educatoarele au  creat  mediul  fizic, securizant   şi  mediul  stimulativ  de  învăţare datorită  dotărilor  cu  mobilier, echipament  de  joacă, materiale  didactice  din  cadrul  proiectului. Materialele  didactice sunt  atractive, diverse, în  limetele  vîrstei şi cu  caracter  dezvoltativ, astfel  motivîndu-i pe micuţi să se joace şi mai uşor să se acomodeze la condiiţiile noi din grădiniţă.

La fel dna Vrînceanu a avut o întîlnire cu părinţii copiilor din grupa respectivă, discutînd cu ei despre diversele modalităţi de educaţie şi instruire a copiilor de vîrstă preşcolară. Întrebările dnei M. Vrînceanu au avut scop de a vedea cum părinţii înţeleg noţiunea de „educaţie”, „educaţie parentală”,  dacă ştiu cînd începe educaţia copilului şi care este „vîrsta de aur a preşcolarului”.  Pe parcursul discuţiilor părinţii au descoperit lucruri inportante pentru ei cum ar fi: vîrsta DECELUŞILOR, importanţa organelor de simţ în dezvoltarea holistă a copiilor. Părinţii s-au implicat cu entuziasm în discuţia susţinută de dna M. Vrînceanu şi au constatat că astfel de întîlniri sînt benefice pentru toţi cei care se ocupă de educaţia copiilor.

Bacioi Natalia,
sp. înv. preşcolar

Vizualizari: 301 | Adaugat de: Directia_Invatamint | Raging: 5.0/1
Total comentarii : 1
avatar
0 Spam
1 DJRU1 • 08:29, 10.02.2015
Implementarea acestui proiect este binevenită, deoarece perioada preşcolară este perioada punerii bazelor personalităţii copilului. Se
extind şi se complică relaţiile sociale şi interpersonale ale
copilului prin intrarea lui la grădiniţă. Noua formă de activitate
concură la dezvoltarea intensă a proceselor intelectuale, afective şi
voliţionale ale copilului. Se dezvoltă curiozitatea, interesele de
cunoaştere, procesele imaginative, etc... Succese administrației,
împreună cu personalul grădiniței nr. 1 în dezvoltarea și educația
viitorului nostru.
avatar