Principala » 2014 » Iulie » 29

Un grup de tineri din Republica Moldova, Bulgaria, Ucraina şi Belorusia au avut ieri, 28 iulie 2014, o întîlnire cu preşedintele raionului Dubăsari dl Grigore Policinschi, la solicitarea tinerilor.

Aceştia fiind interesa ... Detalii... »

Просмотров: 511 | Добавил: Serv_relatii_cu_publicul | Дата: 29.07.2014 | Комментарии (0)

Stimate domnule Serghei GUVIR, şef interimar Direcţie agricultură şi cadastru 

Sîntem onoraţi să vă adresăm cu ocazia frumosului jubileu de 50 de ani cuvinte de felicitare, dorindu-vă multă sănătate, bunăstare şi fericire. Sînteţi la cea mai frumoasă vîrstă de bărbat - plină de viaţă, energie, vigurozitate şi realizări în toate domenii ... Detalii... »

Просмотров: 378 | Добавил: Serv_relatii_cu_publicul | Дата: 29.07.2014 | Комментарии (2)

   În timpul sezonului estival cea mai folositoare odihnă este la rîu, bazin acvatic unde Vă puteţi scălda şi plimba cu barca. Astfel Vă întăriţi organizmul, Vă dezvoltaţi îndemînarea şi rezistenţa.

   Priceperea de a înota bine este prima condiţie pentru odihna nepericuloasă pe apă. Trebuie să înveţe a înota toţi: şi copii şi adulţii. Omul care poate înota bine se simte calm şi sigur în apă şi în caz de necesitate poate salva un om c ... Detalii... »

Просмотров: 369 | Добавил: Ziarul_noutati_nistrene | Дата: 29.07.2014 | Комментарии (0)

Cu prilejul aniversării a XXII-a de la Ziua introducerii Forţelor de Menţinere a Păcii în Zona de Securitate a Republicii Moldova, preşedintele raionului Dubăsari dl Grigore POLICINSCHI aduce sincere felicitări întregului efectiv al Forţelor de Menţinere a Păcii al Armatei Naţionale amplasat pe teritoriului raionului Dubăsari, dorindu-le sănătate, succese profesionale, devotament, mînd ... Detalii... »

Просмотров: 323 | Добавил: Serv_relatii_cu_publicul | Дата: 29.07.2014 | Комментарии (0)

Începând cu 01.07.2014 la sediul SA "RED-Nord" s-a format Centrul unic „Relaţii cu clienţii 24/24: ore".
Toate apelurile v-or fi preluate de operatorii Centrului „Relaţii cu clienţii 24/24 ore" la numărul de telefon.
Pentru înregistrarea mai rapidă şi eficientă a solicitării parvenite de la consumator este necesar, ca consumatorul să ne comunice: numele prenumele, raionul, localitatea (oraş, sat), strada (dacă există), în sat - regiunea satului, contul personal, numărul de telefon şi defectul apărut.
... Detalii... »

Просмотров: 391 | Добавил: SASP | Дата: 29.07.2014 | Комментарии (0)