Raportul privind executarea bugetului raional pentru anul 2015, privind activitatea Direcţiei asistenţă socială şi protecţia familiei desfăşurată în anul 2015 cît şi sarcinile de activitate pentru 2016, acţiunile de încorporare a cetăţenilor în serviciul militar în termen şi cu termen redus, inclusiv modificări la unele decizii ale Consiliului raional au fost examinate marţi 1 martie 2016, în cadrul şedinţei extraordinare de lucru a consilierilor raionali.
Cei 23 aleşi locali din 27 prezenţi la şedinţă, pe parcursul unei ore de lucru au examinat proiectele de decizie prezentate, conform ordinei de zi:
1. Cu privire la executarea bugetului raional pentru anul 2015.
Raportor: Gr. Policinschi, preşedintele raionului.
2. Cu privire la operarea unor modificări în decizia Consiliului raional nr.06-10 din 24.12.2015 ”Cu privire la aprobarea bugetului raional pentru anul 2016 în lectura II”.
Raportor: L. Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe.
3. Cu privire la rezultatele activităţii Direcţiei asistenţă socială și protecție a familiei anul 2015 şi sarcinile de activitate în anul 2016.
Raportor: V. Vancea, şef Direcţie asistenţă socială şi protecţia familiei.
4. Cu privire la încorporarea cetăţenilor în serviciul militar în termen şi cu termen redus în primăvara, vara şi toamna anului 2016 - iarna anului 2017.
Raportor: I. Barabaş, şef interimar Secţie administrativ-militară.
5. Cu privire la acordarea unei prime.
Raportor: I. Isac, preşedintele comisiei pentru probleme administrative, economie, finanţe şi buget.
În urma discuţiilor şi prezentarea de către raportori a informaţiilor solicitate de aleşii locali, proiectele de decizie au fost votate cu susţinerea majorităţii consilierilor. Cele mai multe întrebări, consilierii raionali au adresat la proiectele cu nr. 1 şi nr. 2.
Totodată, chestiunile înaintate spre aprobare au fost examinate obligatoriu în cadrul şedinţelor comisiilor consultative de specialitate.
Preşedintele şedinţei de lucru, cu votul unanim al consilierilor raionali, a fost desemnat dl Victor Bulat, care a prezidat desfăşurarea acesteia.
Mai multe secvenţe de la şedinţă pot fi vizualizate pe pagina https://www.facebook.com/media/set/?set=a.597001777115321.1073741962.250095981805904&type=3
Ecaterina RACOVEŢ,
Secţia informare, transparenţă şi relaţii cu publicul
|